13. Mitt kök

Jag fuskar lite.
För jag gillar ju inte mitt kök så mycket.
Därför ger jag er bilder på hur jag kan tänka mig att mitt framtida kök ser ut.
 
 
Typ nåt sånt här. 
Och om inte annat så håller min fina svärmor på att göra om sitt kök. Det kan jag också tänka mig. Typ väldigt mycket precis likadant. Men, det går ju inte. 
 
Och på tal om kök kan jag berätta att jag och barnen åkte förbi vår gamla lägenhet idag. Så jag frågar, självklart helt oseriös, om vi ska flytta tillbaka dit. 
"Nej aldrig!!" svarar Maja. " Det är allt för litet kök"
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje