9. Frukost

Så kom vi fram till det här roliga ämnet. Förstår inte varför alla saker man ska gära så ska det vara med en bild eller förkalring till ens frukost. Men jag kan säga såhär, min blåbär är slut, mina vinbär lika så, yoghurten jag brukar ha dem på är också slut likaså melonen jag brukar ha i brist på bär. Så jag fick ta vad vi hade helt enkelt.
Så, idag såg min frukost ut såhär...
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje
Jeanette

Så gott med ägg på mackan! :)

Jo, kanske inte är så snällt att klä ut bebisen till en ko. Räcker med bodyn, behöver inte ha mössan samtidigt :)