4. Djur

Och helt plötsligt går dagarna fortare än man tror..
Och jag halkar efter ... 
Men djur är väl det minsta problemet att ordna fram en bild på i det här huset. 
Några av våra vänner tycker vi har en bondgård/zoo. Jag tycker ibland att vi har för några djur. 
Vi har ju faktiskt bara 
 
Ligisten och Ruth, byns tröttaste katter. Världens girigaste också för den delen .. (en aning bortskämda kanske)
 
Lilla Sigrid. Familjens nyaste medlem, tog fem veckor innan hon blev riktigt gosig. Fiser så fort man lyfter upp henne och puttar alltid ner mat till vår lilla mattjuv i huset.. 
 
Phoebe .... Mattjuvarnas konung och familjens lilla bebis. Helst ska man bara gosa med henne, annars kan katterna få sig ett litet hugg i örat eller benet. 
 
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje