8. DIY

Do It Yourself alltså. 
 
 
Spjälsängen fanns sedan innan. Elsa hade den när hon var liten. Men den var vit från början, sliten i färgen och det fanns varken madrass eller annat. Så, jag köpte färg, slipade av all gammal färg, målade om den som jag ville ha den och införskaffade madrass och allt annat. Så, en nygammal säng till vår lilla bebis, som vi dessutom gjort om själva :) 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje