jag glömmer bort er

Vet ni. Häromdagen skrev jag ett skitbra inlägg - det gick icke att publicera. 
Jag förstår verkligen inte vad det är för jävla fel på blogg.se...
Det står " testa vår nya mobilsida" så gör man det och skriver ett inlägg och sen står det "fel vid uppladdning" typ. Och så är hela inlägget borta, det var nästan inte alls irriterande och jag ville inte kasta telefon ut genom fönstret.
 
Men jag kan ju försöka återberätta inlägget sådär halvbra. 
Lillasyster Agnes har hunnit bli snart 3 månader och jag förstår inte hur jag någonsin hann med någonting förut. Först pluggade jag heltid, arbetade halvtid och hade Lilly hemma från förskolan ungefär hela tiden. På lov och sånt som sommarloven jobbade jag heltid och ändå ramlade inte huset ihop? Sen när jag var klar med skolan började jag arbeta 75% och hann ändå se till att vi hade rena kläder, även om tvättstugan verkligen svämmade över och ungarna jämt tjatade om att (mormor) Anki nog borde komma lite oftare och hälsa på och tvätta lite. 
Sen gick jag hemma på gravpenning och hade Lilly hemma hela dagarna 4 veckor före förlossningen och då kunde vi nog ätit från golvet om vi velat för då gjorde jag ingenting annat än att städa och vika tvätt hela dagarna. 
Sen föddes Agnes - och jag tror nog lite på det som BM på MVC sa häromdagen när jag beklagade mig lite över att Agnes typ bara sover 25 minuters perioder på dagarna "Hon har nog bestämt sig för att rädda dig lite från allt städande, du har nog städat nog." För alltså nu hinner jag ingenting... 
Jag går min promenad på 6-7 km de dagar Lilly är på förskolan, sen hinner jag bara hem och mata Agnes och peta i mig själv någonting och sen ska Lilly hämtas, det ska lekas en stund ute och lite mellis ska i ungarna innan maten ska lagas, läxor läsas med de stora barnen och sen helt plötsligt är det kväll och då ska alla sova och sen däckar man i soffan 20:30 och förstår inte alls vart hela den dagen tog vägen?
 
Nu har alla barnen sommarlov till v 34 typ och hur ska jag hinna någonting alls med 4 barn varannan vecka? Iofs kan ju Maja ha lite koll på Agnes om hon sover när jag springer ner till tvättstugan eller ut med hundarna men vi får nog ändå vara glada om huset ens står kvar när Andreas går på semester, haha. 
(Vi har iallafall en ny stor balkong att vara på i sommar om resten av huset blir så belamrat med stök att vi inte får plats inne.)