hej hej hemskt mycket hej

156 år sedan jag skrev, typ.
Vad har hänt i vårat  liv sen sist? 
Vardagen efter sommaren har börjat, hösten har kommit och imorse när jag skulle till jobbet var det minusgrader ute. Lilly pratar ännu mer än förut och på lördag fyller hon tre år. Alltså, TRE ÅR ! Vart har alla dessa dagar tagit vägen? Hon frågar saker jag inte har svar på och säger så fina saker så man blir tårögd - men hon kan även säga saker som " Tycker du kan åka till jobbet, för du är dum, då kan pappa komma hem!" 
Maja och Elsa blir så stora och kloka och även dem frågar mig saker så jag blir helt matt och inte vet hur eller vad jag ska svara. Maja har så svåra ord att lära sig i skolan så jag måste tjuvtitta på hur de stavas när jag förhör henne - hur sjukt är inte det? 
 
Jag trivs fortfarande som fisken i vattnet på jobbet, trivs nog nästan mer faktiskt. Förstår inte hur jag kunde ha turen att få ett så bra jobb som jag har.
Åh juste, Andreas har bytt jobb också och även han trivs hur bra som helst. Tänk vilken tur vi har, han och jag. 
 
 
Nu var ju jag skapligt dum i huvudet som började blogga typ 1 minut innan barnen skulle lägga sig såååå.