2 dagar i verkliga livet.

Nu ska vi se hur de första två dagarna som hårt arbetande kvinna gått, haha! 
Jo men det har gått bra, Lilly har lämnats på dagis strax innan halv sju och hon har varit själv där vilket hon verkar njuta av eftersom hon får hjälpa till att plocka fram frukost och plocka i och ur diskmaskinen. Jag har kommit in mer och mer i arbetet och börjar känna mig ganska säker på det jag gör. Dock är jag helt jävla slutkörd på kvällarna och somnar innan 23 varje kväll. Jag sover sedan som en stock fram tills klockan ringer och är tröttare än tröttast även då.
Idag fick jag sluta klockan 14 vilket var riktigt skönt eftersom det känns som att jag håller på att bli sjuk, vilket iochförsig inte skulle förvåna mig det minsta eftersom Andreas och Lilly varit sjuka i typ fyra veckor nu. 
Känns däremot helt jävla värdelöst om jag skulle bli sjuk nu, känns som ett lagom fint första intryck till de andra. 
Imorgon är jag ledig och jag hoppas verkligen att det är fint väder så att jag och Lilly kan gå ut. Skulle gärna gå en långpromenad och lyssna på min spännande ljudbok som jag är helt besatt av just nu. 
Jag har tyvärr ingen direkt bra bild att bjuda på eftersom jag brukar lägga upp direkt från instagram och nu inte har lagt ut några speciella bilder där på flera dagar. Det känns inte som att jag riktigt har tid med det.