Tiden flyger

Nu var det bra länge sedan jag skrev någonting. Jag har väl varken haft lust eller tid att skriva men nu sitter jag ändå bara och väntar på att Andreas ska komma hem och Lilly kollar på nåt nytt program på Netflix så nu har jag en minut över. 
Det är 11 juni idag, så min syster fyller år. Vi har skrivit på fb, Lilly har ringt och så skickade jag en bild till henne. Men även om det är 11 juni kan jag inte påstå att det känns som sommar. Här har det varit ca 20 grader idag och direkt det blir lite sol blir det nästan 30 grader varmt inne så jag har haft nästan alla fönster på vid gavel hela dagen så att huset vädras ut en aning. Det är sjukt att man kan glömma bort hur jävla äckligt varmt det blir hemma hos oss från år till år. 
 
Lilly har blivit en riktig snackpåse så man hinner inte med så mycket när man är hemma med henne en dag. Idag är jag hemma och Vabbar då de ringde hem mig från jobbet igår och sa att Lilly var sjuk, igen. 
Hon hinner alltid bara vara där en eller två dagar så är hon sjuk så att hon inte kan vara där. 
Nu har hon iofs bara 3 veckor kvar på förskolan och sen går hon på fem veckor sommarlov. Ska bli kul att se hur mycket hon kommer tjata om att gå dit när hon inte ska göra det på flera veckor eftersom hon tjatar nästan varje dag nu när hon inte är där. 
 
Förra helgen var det Avesta festivalen ( eller karnevalen eller vad fan det heter?) 
Det var massor av karuseller och tjejerna hade verkligen superkul ! Själv åkte jag endast med Lilly, stora tjejerna tjatade om att jag skulle åka en stor och vidrig karusell med dem men eftersom den snurrade exakt hela tiden och jag hade varit ute kvällen innan så kändes det inte som någon bra ide..