Hej och hå

Nu har väl typ hela sommaren gått utan att jag berättat speciellt mycket om vad vi har roat oss med förutom att bygga hundgård... 
Jag har jobbat nästan hela sommaren, var ledig vecka 28 och sen var jag ledig nu i en vecka och var tillbaka på jobbet igår igen. I veckan har vi varit på kryssning och på Gröna lund, jag var helt slut när vi kom hem sent i onsdagskväll eftersom vi inte hade varit hemma sen söndag morgon och dessutom spenderat varje vaken sekund tillsammans och dessutom gjorde vi någonting heeeela tiden. Så jag var rätt glad att jag var ledig även i torsdags eftersom jag skulle jobba fem dagar sen. Jag var helt förstörd igår på jobbet, kändes som att dagen aldrig skulle ta slut, även om det var skönt att komma tillbaka till jobbet och tänka på annat än mat, kläder, blöjor och att ha nöjda barn ;) 
 
Vi har även varit på Rullsand två nätter men det var lite tidigare under sommaren, sen har vi roat oss på hemmaplan med att åka båt, plocka svamp och bär och så har vi varit en till sväng till Stockholm men då var vi bara ute på landet och tog det lugnt. 
 
Och i mitten av Juli firade jag och Andreas 4 år tillsammans. Jag började tänka på allt vi har hunnit med och kände mig plötsligt väldigt gammal, haha. 
 
Om en vecka är Andreas semester slut och då kommer alla rutiner börja igen. Då är det hundpassning och hämtning och lämning, planerande och packade av skolväskor. Åh jösses, har klarat oss från det i 5 veckor nu. Kommer väl bli fullständigt kaos i huvudet. 
 
Kastar in lite bilder, de flesta är från Instagram så många har nog redan sett dem.