Nu var det sådär länge sen, igen

Vi har sjukstuga här hemma. 
I tre veckor har vi varit sjuka. Ja lite till och från alltså. 
Lilly har varit sjuk typ såhär mån-ons, sen blir hon frisk, blir sjuk igen på fredagen, blir frisk till söndag, insjuknar på natten till tisdag eller måndag eftermiddag, håller sig sjuk till onsdag och hinner gå på dagis torsdag fredag och sen sjuk på lördagen igen. 
Nu har både hon och jag legat däckade sen i lördags. 
Jag var en sväng till skolan idag, vilket inte alls var speciellt smart eftersom jag känner mig ännu sämre nu. 
Orkar inte vara sjuk längre. Fast har vi tur kanske vi tar oss an alla jävla bakterier nu så att vi håller oss friska när Lilly fyller år.
Okej, jag inser att det ser ut som att jag skickar henne till dagis direkt hon blir frisk. Men det jag menar är alltså att hon har en "friskdag" hemma innan hon skickas till förskolan, såklart. 
Lilly har kommit in i tvåårs trotsen nu. Jag blir arg och irriterad för att sedan inse att det bara är att stå ut, det kommer ju gå över - det fattar ju tillochmed jag. Men det är lite irriterande när ungen blir arg hur man än gör.
 
Förövrigt har hösten kommit, jag fryser ute och jag fryser inne. Jag svettas när jag kör bil och blir irriterad på att jag sedan fryser direkt jag kliver ur den. Jag klär på mig kläder och lägger mig under en filt i soffan och blir då för varm. Det är liksom aldrig riktigt bra, mest bara skit.
Men nu får det gärna vara höst till typ 20 december eller nåt. Sen kan det bli lite snö som ligger kvar till typ slutet på Januari och sen kan våren komma. Då skulle jag vara nöjd.