Fars dag och lite annat tjafs

Finns det någonting bättre än att komma hem, hoppa ur de där kläderna man haft hela dagen och sen krypa i de bästa, mest slitna mjukiskläderna som finns ? 
Det är verkligen standard för mig, jag har nästan aldrig på mig jeans enda tills jag går och lägger mig.Utan jag springer nästan in i sovrummet och sliter av mig jeansen och hoppar i några mjukisar eller gamla pyjamasbyxor, trycker fötterna i ett par tofflor och sen kan man röra sig normalt. 
Egentligen fattar jag inte ens varför jag använder jeans, det är ju så himla oskönt. Vad fan liksom, de sitter åt och man kan inte sätta sig på golvet utan att det stramar någonstans. Och ska man ha så tajta jeans att de faktiskt sitter bra, ja då lär man spendera en halv förmögenhet och de ska helst vara i den storleken som är så liten att man knappt kan knäppa knappen och det finns inte på världskartan att du kan sitta på huk och sätta på barnen skorna utan att visa halva röven. 
 
Förutom klädombyten,  så har vi firat Andreas på fars dag. Har lämnat Elsa på kalas, handlat lite och firat farfar på fars dag. 
 
 
Amanda

Haha, jag hatar också jeans. ÄVEN fast jag köpte ett par skiiitsnygga och dyra såklart från G-star, dom funkar typ endast om man står upp, sitter man så väller allt över och man får knäppa upp knappen :P Men på Zara så hittade jag faktiskt jeans med jättemycket stretch, för under 300kr. Så spana in dom! Hur sköna som helst och du kan hoppa, göra yoga (yepp, jag har testat) och säkert böja dig ner också med dom :)