-.-

Jag vet inte, är det tur eller oturs dag idag? Är det något speciellt med den här dagen? 
Mitt i mitt pluggande idag så höll batteriet i datorn på att ta slut, jag sprang och hämtade laddaren, som har gått sönder. Skit bra ! Hämtar den andra datorn för att fortsätta skriva på den, då kommer jag på att det finns inget skrivprogram till den. Så det går inte att skriva dokument på den. Så jag fick skriva de sista 13 frågorna för hand... 
Nu hade jag tänkte plugga hela helgen, men så blev jag bokad på jobb. Det är ju tur, för pengar behöver man ju alltid. Men samtidigt lite otur för jag känner ju att jag hade behövt plugga egentligen. 
Syrran är här och hälsar på sen i onsdags, när vi hade bytt vindrutetorkare på hennes bil så insåg vi att bilen var stendöd. Och eftersom det är en disel bil och jag har en bensinbil kunde inte jag hjälpa henne så vi fick ringa till Andreas bror som fick komma och hjälpa oss.
Sen när jag kom till dagis var Lilly ledsen, hon har varit ledsen varje dag den här veckan. Jävla skit. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill inte att hon ska behöva vara ledsen när hon är där och jag kan inte ha henne hemma heller när jag pluggar för då blir ingenting gjort..