,

Måndag igen. 
Jag har varit hemma med Lilly på förmiddagen. Hon vaknade klockan 6 så när klockan var 8 var hon hur trött som helst. Hon sov mellan 9-11 och jag fixade lite saker undertiden. Sen har vi ätit lite lunch och busat massor och snart ska vi bege oss in till stan för att möta upp pappan. Han ska ta stora bilen och Lilly medan jag åker till jobbet. Snacka om att hon kommer bli glad när de ska hämta Maja och Elsa. Synd bara att jag inte hinner träffa stora tjejerna idag eftersom de kommer sova när jag kommer hem från jobbet. 
Imorgon är det skola igen och då måste jag plugga hela förmiddagen innan jag åker dit så då får Lilly va på dagis och sen ska hon vara ledig på onsdag eftersom vi ska leka med Evelina och Alice då ! :) 
Så Lilly kommer bara gå på torsdag också. Hon är inte direkt mycket på förskolan, haha. 
 
Förövrigt har kattungarna blivit mycket större och vakna mer. De leker här hemma hela dagarna och går redan på kattlådan. SÅ SKÖNT ! 
 
Såhär trött var Lilly klockan 8 imorse.