-

Klockan 06:05 slog Lilly upp sina ögon. Hon fick välling och sen låg hon i sin säng och jag i min och halvsov fram till klockan 7 när hon flyttade över till  vår säng och kollade på barnprogram en liten stund. 
Sen blev det bad i badbaljan med katten som sällskap. Dock var Lilly inte på speciellt bra humör utan gnällde mer än hon var glad men hon ville inte komma upp. 
Så strax efter 8 fick hon komma upp ur badet och nu sitter hon och käkar lite ost medan jag äter en macka. Hon håller på att få tänder så ost verkar vara det enda hon vill äta just nu. 
 
Snart ska hon lämnas på dagis, jag ska plugga för att sedan få åka in på massage innan jag ska skriva på papper inför sommarjobbet jag fick i tisdags. Det ska bli så roligt att jobba i sommar, tråkigt bara att det inte blir någon riktig semester på hela sommaren eftersom jag jobbar 26-33. Men vi får göra mycket saker på mina lediga dagar istället !