Im back

Jaha, nu har jag landat igen efter helgen i Stockholm.
Vi hade en helt fantastisk helg och det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde i helgen.
Lilly var helt underbar och följde med på allt vi gjorde utan att klaga en enda gång. Hon fick vara jättemycket med sin mormor och när både mormor och moster var hemma visste ingen vem hon menade när hon skrek MAMMAAAA!
Vi umgicks med tant Karin i tre dagar, vi var på 50årsfest, vi shoppade, lekte i lekparken, gungade och åt massor av jordgubbar.
Sen kom vi hem sent i söndagskväll, hann bara äta middag och typ gå och sova. Lilly var dock extremt lycklig över att få träffa sin älskade pappa efter 4 dagar och ville absolut inte alls gå och sova fast klockan var nio innan vi hade ätit klart och umgåtts en stund.
Klockan ringde 5 på måndag morgon, Lilly åt välling och kördes sen till dagis, jag åkte till jobbet och Andreas likaså. Stressade som en idiot hem från jobbet för att hämta Lilly och sen åka hem och möta upp några som skulle kolla på en av kattungarna.
Andreas hämtade stora tjejerna på skolan och dagis och vi åt lite mat innan vi cyklade tillsammans upp till skolan så att ungarna fick leka av sig.
Igår fick jag åka in tidigare till skolan för att komplettera ett projektarbete och sen gick jag sitta och lyssna på redovisningar i tre timmar.
Idag har vi äntligen tagit det lite lugnt. Dagis var stängt, jag hade ingen skola eller jobb och ute har det spöregnat. Så vi har varit inne hela dagen och badat, byggt torn, läst böcker, dansat och städat.
Nu är det bara en dag kvar med lämning på dagis, skola, jobb, handling, hämtning och stress.
Sen är hela familjen ledig i tre dagar och det är dessutom karneval i stan så det blir mycket roligt för ungarna i helgen. Så håll alla tummar och tår ni har för att vi får fint väder i helgen.