Every night I'll be watching over you

Godmorgon godmiddag godkväll.
Idag har jag varit och hämtat ut Lillys nya bilbarnstol. Det har varit ett väldigt fixande med den där stolen.
Det var såhär va, jag fick tips om att en sida på nätet hade super rea på Axkid Minikid stolar. Alltså, verkligen superrea. De reade ut den från ca 3500 :- till 795:- ni fattar ju själva hur jävla superlycklig jag blev. Jag skyndade mig in och beställde en stol. Dock inser jag efter några timmar när jag får ett mail att det inte kommer komma någon stol för tydligen hade de reat ut fel produkt. Då kan ni ju tänka er hur arg jag blev? Jag formulerade ett väldigt argt mail där jag förklarade att jag inte accepterade detta. Och det var även så att jag hade sett att fler inte skulle få sina stolar men några skulle få det. Så jag var en aning smått irriterad över situationen.
Jag fick i alla fall ett nytt mail om att jag skulle få prata med chefen efter helgen och jag tänkte att det är nog bara någonting de säger, men så var det inte. Han ringde mig och vi hade ett väldigt bra samtal. Det visade sig att det bara var 6 personer som skulle få stolen för det priset för att de hade beställt först och deras ordrar hade redan gått iväg och alla vi andra som hade beställt skulle få en väldigt förmånlig rabattkod och det fick vi också.
Så idag kom stolen och den är redan monterad i bilen. Nu har vi en stol i varje bil och behöver aldrig hålla på och krångla med vem som ska ta vilken bil på morgonen. Sköööönt!
 
Förutom det så har Maja sovit hos farmor igår till idag och ska sova där i natt igen. Så vi har bara två galna ungar hemma just nu. De har precis badat och innan dess kollade de på film. Så, just idag har de inte lyckats stöka till eller höras så mycket som de kan göra ibland.
Eller okej, jag tar tillbaka det där. De kom precis upp från badet och nu springer de runt och skriker i falsett. :D