Pluggdag

Jag har varit riktigt duktig och pluggat idag. Pluggat som bara den och letat information i böcker och på internet. 
Har även pratat massor med Melinda och löst det med lite böcker som jag får låna av henne eftersom jag redan sålt mina böcker för länge sen. 
Det är verkligen ett stort slutarbete men innan helgen ska jag vara klar och sen ska jag ta lov tänkte jag.
Nu ska jag fortsätta plugga innan jag ska hämta Lilly, ville bara visa er min julklapp som jag berättade om igår. 
Ett sminkbord / pluggbord. Jag älskar det! Har fått en egen liten hörna i vardagsrummet och jag trivs verkligen bra ! Ska bara fixa fram lite bättre belysning så jag ser nåt på kvällarna. 
Fick även spegeln och pälsen som ligger på stolen. Jag har suttit här flera timmar idag och jag bara njuter, det är så skönt att slippa sitta i köket eller nersjunken i soffan. 
Alina

Älskar tavlan!