Och vem fan är du?

Finns det någonting värre än när man ser en person som man känner igen men inte kan komma ihåg varför Alltså,  det händer mig så ofta och jag får alltid panik. Jag ser hur den här personen tittar igenkännande på mig och jag känner mig som ett frågetecken. Jag börjar snabbt  gå igenom i huvudet ; är det en av Andreas kompisar? Brukar jag möta den här personen på dagis? Är det någon personal på skolan,  fritids? Mataffären? Men ofta kommer jag inte på det. Då ringer jag Andreas och säger att jag sett någon jag känner igen. Ibland har den här personen en bil så då kanske han kan hjälpa mig identifiera via bilmodellen. Annars får jag glatt fundera eller ge upp. 
Just nu sitter jag på vårdcentralen, mittemot en person jag känner igen både till utseende och röst.. Men vem fan är det?  
Anonym

Kom du på det till slut ? :-) undrar mamma.