Häj häj hämskt myckä häj

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, mer än att jag bara ville titta in lite snabbt och säga häääj ! 
Men jösses, jag insåg precis när jag skrev meningen ovanför att jag inte ens har berättat om vår jul. Vad sysslar jag med ? 
Vi firade vår julafton i Stockholm. De stora tjejerna var hemma hos sin mamma så vi åkte dit på julen iår. Men jag vet inte om jag kommer orka fira fler jular där nere, inte än på några år iallafall. Det blev liksom lite mycket flängande för min del eftersom vi skulle hem till juldagen för att fira jul med tjejerna och Andreas familj. 
Men vi hade en fantastisk jul, även om det blev lite väl mycket åkande i bilen och så sjukt mycket kartonger i hela huset. Och sen får jag alltid lite ångest över alla paket och hur mycket pengar man slänger ut bara för att barnen ska få slita upp paket efter paket och sen i efterhand inte ens ha koll på vem som fick vad och av vem. 
 
Imorgon är det nyår och alla dagar har vi tagit det lugnt. Vi har varit med varandra och tagit hand om varandra, varit på sjön och pimplat, åkt pulka med alla barn, käkat massor av onyttiga saker och om ungefär 1,5 dygn börjar ett nytt år med nya möjligheter och upplevelser. 
 
Ni får lite instagrambilder för jag orkar inte ta fram kameran.