Det var väl på tiden

Äntligen har vi fixat vår MacBook. 
Den har varit trasig en tid och vi fick skaffa en ny dator, en som har gjort mig helt galen ! 
Jag har ju varit så van vid den här så att försöka sitta vid en långsam dator med ett helt annat tangentbord har gjort att jag knappt orkat blogga förutom via telefon och det är nästan ännu jobbigare. 
 
Livet efter sommaren rullar på. Lilly var på dagis i måndags och nu har vi varit hemma i två dagar. Sen imorgon jobbar jag och hon ska till dagis igen. Det blir lite längre stund den här gången men det kommer nog förhoppningsvis gå lika bra som sist. 
 
Just nu sover hon och jag tror att Andreas gör samma sak. Masserade nyss hans rygg och nacke som han hade ont i och jag tror faktiskt att han somnade. För han ligger kvar i precis samma halvsköna position och har inte ens kommenterat att jag startat upp datorn och börjat skriva till er.