Att göra nåt åt potatissäcken.

Jag har ju börjar träna lite här hemma senaste dagarna. 
Igår hade jag sån fruktansvärd träningsvärk i magen, benen och rumpan att jag nästan ville börja gråta. Kunde inte sätta mig på toaletten utan att hålla mig i handfatet och när jag skulle resa mig upp tog det dubbelt så lång tid som det brukar. Sen var jag i badhuset på babysim och på kvällen bar jag några 16 kilo säckar pellets från fyrhjulingen in i huset. Som tur är så har nästan all träningsvärk försvunnit och jag har bara lite ont i ryggen efter att ha burit så tungt och förmodligen fel också. 
Idag har jag gått 5 km och tränat lite mage. Får se om träningsvärken sitter imorgon med. Denna morsa ska va tillbaka till samma om inte bättre form än innan graviditeten innan slutet av oktober. Så det så ! 
 
Morgonmys !