För att vi kan

VI vaknde när Andreas stack till jobbet. Sen somnade vi om till halv nio. Då bajsade Lilly igenom sin blöja, eller, hon låg på sidan så det rann typ ut blöjan (jävligt bra) så det blev bajs i sängen. Varför tycker man inte att sin egen unges bajs är ett dugg äckligt?

Men när vi hade löst det, då somnade Lilly om igen och jag passade på att göra samma. Så nu har vi precis fått på oss lite kläder och jag har ätit frukost. Vagnen ligger kvar i bilen sen igår så det blir ingen promenad idag. Kandke en liten sväng upp till bredvlådan, men that's it. 
 
Ser nu att soptunnan är tömd förresten, det var väl på tiden. 
Idah

Har tänkt precis samma! Melvin bajsade igenom både blöjan och kläderna när jag var hos en kompis och han hade bajs över hela ryggen och alla som var med tyckte det var så hiiimla äckligt medans jag bara vadå? Fick stå själv och hålla i honom med en hand och tvätta med andra över handfatet. hade velt ha min sambo där då som kunde hjälpa till lite.. Samma sak igår då Melvin nyss käkat och sen när jag rapade honom låg han mot mitt bröst och kaskadspydde rätt ner i mitt linne och på mitt hår .. Inte var det så farligt :p