För att jag passade på

Eftersom de har sladdat vägen här hemma på mitt "långa varv" så tänkte jag att eftersom Andreas ändå är hemma idag så kunde jag springa iväg själv. Så jag matade liten och sen åkte springskorna på och iväg bar det med hund och hundgodis i fickan. Tänkte nämligen att hon skulle öva på att inte springa iväg.Det gick förvånansvärt bra då hon just idag verkade vara på ett strålande övningshumör. 
Dock måste jag säga att detta var första gången jag var ifrån Lilly i mer än tio min ungefär. Så jag var lite nervös och ju längre tid promenaden tog desto snabbare gick jag. Träffade pratglada hyresvärden precis i början av promenaden och han pratade på i säkert 7 min vilket gjorde att i slutet av promenaden när jag hade Lilly längtan som attan och jag mötte honom så hejjade jag bara och kutade förbi. 
Nu har vi pussats och kramats och busat massor så ordningen är återställd och just nu ligger hon å käkar lite medan jag väntar på att lunchen ska bli klar. Skönt är det att ha A hemma som lagar vettig mat eftersom jag är kass på det ! 
 
Såhär glad blev hon när jag kom hem. Min fina unge!