En söndag i november

Trött ? Nä, inte jag inte...
  
3 minuter senare ... 
 
Eftersom Maja sov hos farmor igår ville Elsa inte sova själv i sitt rum. Och eftersom knappt jag och Andreas får plats i sängen med en liten Lilly som kommer på besök några gånger på natten för mat så fick vi komma på nåt sätt att ha Elsa på besök i sovrummet under natten. Så, vi tog några lådor vi har och satte ihop och ställde nedanför vår säng. (Med en madrass på såklart!) Trodde aldrig hon skulle acceptera det, men efter en sisådär 15 min övertalande om att det inte finns ormar som kan ta sig in på andra våningen genom ett låst fönster och lite tejpande av rullgardinen i kanterna så gick det plötsligt och efter sådär tre filmer somnade hon. Sen sov hon hela natten till klockan tio imorse och vaknade riktigt utvilad och trevlig. 
Efter frukosten satt hon i sin säng i vårat rum och klädde på Skrållan. Hon kom till mig när jag klädde på Lilly och sa " Elin, vet du, Skrållan fryser jättemycket om sina fötter!!" Inte alls en pik att hon ville ha ett par strumpor till Skrållan. 
Lilly somnade och sov lagom tills jag tänkte tanken att jag skulle duscha, då blev det mat dags och nu ligger hon och har gymnastik med sig själv i sängen. 
Farsdag - Lilly - Skrållandocka - glada barn - lycka