Ett år äldre

Både jag och Lilly har blivit ett år äldre sen jag skrev sist. 
Det har varit jul och nyår, jag har blivit lovad en fast tjänst och vi har köpt huset vi hyrt sen 2012. 
Vi har fått kattungar och valt att behålla en liten kattunge som vi flaskmatade så nu har vi 4 kattor och 2 hundar. Det är alltså fullt med djur och man känner sig aldrig speciellt ensam här hemma... 
Hallen på övervåningen har blivit tapetserad och nu är nästa bekymmer hur köket ska se ut. 
Lilly hon har bestämt att hennes rum ska ha en frost tapet men jag funderar nästan på om man ska måla alla väggar vita och sen sätta en väggdekor bara, vi får se hur det blir. Alla tak ska iallafall målas vita eftersom näsan alla är i furu. 
 
Det här med bloggen har liksom hamnat vid sidan av sen jag började virka - japp, ni hörde rätt. Jag sitter alltså i soddan eller fotöljen och virkar på min lediga tid. Sen känns det som att alla andra sociala medier som Instagram och Facebook visar rätt bra vad vi sysslar med på dagarna så vem vill då läsa en liten blogg...? 
 
Vem vet, lagom till våren och solen och alla blommor så kanske det kommer några inlägg igen. Men tills dess, ha det så bra !