Ledig två dagar

Nu har jag äntligen två dagar ledigt. 
Jag är ledig idag och sen imorgon. Imorgon ska vi fira stora tjejerna så det blir nog inte speciellt lugnt och idag har jag fixat det sista inför födelsedagarna. Imorgon fyller Elsa 7 och på söndag fyller Maja 9. Men eftersom deras mamma tar dem imorgon efter deras discokalas så kommer vi fira båda två imorgon. 
De är helt uppspelta här hemma och skriker och skrattar omvartannat men det är kul att se att de är så förväntansfulla iallafall ! :) 
 
Själv är jag mest glad över att jag kan vila ryggen ordentligt för igår på jobbet kände jag av den flera gånger. Är lite öm fortfarande med det går säkert över bara jag slutar städa och lyfta tungt nu när jag är ledig. 
 
 
Igår när jag åkte hem från jobbet strax efter halv tio på kvällen så fick jag bromsa för ett LO bara 5 kilometer hemifrån. Den var så himla fin och såg lite smått förvirrad ut när den bara flyttade sig lite undan.