Långhelg

Nu är jag ledig i fyra dagar. Det ska bli så skönt ! Fast jag saknar faktiskt både kollegor och brukare när jag är hemma såhär länge men det är ändå så himla skönt att få vara hemma med familjen. Jag har jobbat minst en helgdag varje vecka i nio veckor, så det ska bli riktigt skönt att vara hemma hela den här helgen. Visst, när jag jobbar sådär mycket helger så är jag hemma mer i veckorna men då är det ju bara Lilly och jag hemma för Andreas jobbar och stora tjejerna är i skolan hela dagarna så det blir inte alls samma sak som på helgen. 
 
Idag ska stora tjejerna på kalas så vi måste snart åka in och fixa någon present. Jag ska försöka hinna städa bilarna idag, det behövs verkligen. Hela förmiddagen har gått åt till att städa ur ett av våra " allt i allo skåp" som vi har inne i köket. Och balkongen fick sig en liten städning också. 
 
Nu ska jag klä på Lilly och ropa på stora tjejerna som är ute och hoppas studsmatta och sedan ska vi bege oss in till stan. Det kommer nog ta några timmar att hitta någonting som tjejerna vill ge bort i present om jag känner dem rätt ;)