140130

I natt drömde jag mardrömmar för tredje natten i rad. 
Vaknade 2 timmar efter jag somnat, helt svettig och skakade. 
Höll på riktigt på att kissa på mig men jag vågade inte lämna sängen. 
Jag la mig tätt bakom Andreas men fick panik att någon skulle stå bakom mig, så jag pickade på Andreas tills han vaknade till och tvingade honom att hålla om mig. 
Det är fan jobbigt att drömma mardrömmar hela tiden. När jag vaknar känns det som att jag har sprungit tre mil och kroppen är helt jävla mör. Inte blev det ju bättre av att jag vaknade 27 minuter EFTER att jag skulle gått upp. Ungen sov som en stock så jag hann värma välling, välja ut kläder och värma kaffe innan hon vaknade. Dock vägrade hon äta välling och ville inte klä på sig. Så ungen fick åka upp till förskolan utan overall. Det var väl tur att det inte var så himla kallt och att vi åkte bil så det tog ju inte mer än två minuter. 
Hon fick äta frukost på förskolan för första gången idag. Lämningen gick så himla bra ! Hon gnällde till lite men sa sedan inte ett ord, vår duktiga lilla tjej ! 
 
Våra tre hjärtan !