Ett litet break

Jag har tagit ett litet (o)frivilligt uppehåll från bloggen. Vi har haft så mycket att göra så det är helt sjukt. 
 
I onsdags var det avslutning på babysimmet och mormor var med i bassängen med Lilly. Toppen tyckte Lilly och pussades massor med mormor och visade hur duktig hon är på att dyka. Hon fick även dyka från kanten den här gången och skötte det galant. 
 
I torsdags var jag och Lilly hemma hos Angélica och Julian igen. Denna gången fick även Phoebe hänga med och träffa Ellie - ja, deras hund alltså. Hon är, rätt mycket större än vår lilla och Phoebe sket knäck när vi klev in genom dörren och fortsatte besöket med att hålla sig nära någon av oss människor och på säkert avstånd från Ellie.
När vi kom hem grillade vi och åt middag på balkongen. Första middagen där i år ! 
 
Idag har jag varit på arbetsintervjuv för ett sommarvikariat och som det ser ut nu (om allt går bra på introduktionen) så kommer jag jobba 4 veckor i sommar och Andreas får vara hemma med ungarna och ha lite pappa - barn tid. Sen åkte vi hem till kusinerna för äldsta kusinen blev hela TVÅ år idag. Tänk vad fort tiden går! Känns som det var igår vi satt hemma på deras altan och han var 6 veckor gammal. Lilla Frank! 
 
Jag har plöjt 3 avsnitt Andra Avenyn och Andreas har varit och åkt lite fyrhjuling. 
Nu blir det sängen och imorgon väntar nya äventyr. 
På söndag blir det Stockholm och massor av mys med mina och Lillys vänner och familj ! 
 
Duuuuktiga tjejen :-)
 Myspys playdate <3 
 
Myspys middag på balkongen. Lilly käkade majskrokar till efterrätt. 
Förra helgen när Frank gungade Lilly ! <3 
 
Lilly och Lisa lekte på filten idag !