Nu går det fort

Idag stegade vi in i v.32, alltså är det bara 62 dagar kvar till BF = streeeeeeeeeesss ! 
Eller kanske inte. 
Jag har iallafall spenderat 5 timmar på ett café med min fina David och efter fyra av dessa fem timmar kom även hans fina Astrid och gjorde oss sällskap. Av fina fina Astrid fick jag inte bara en, utan två fina virkade grodor som hon gjort till mig och bebis. Den lilla hänger just nu i vagnen och väntar på att bebis ska komma. Och den stora ska jag placera i sängen så fort jag har tvättat och bäddad med sängkläderna. 
När jag kom hem till mamma idag, för att mata katterna och hämta lite saker vi fått fanns där massa bebiskläder som syster fixat fram. Och även lite som mamma köpt. Så, nu har jag ett riktigt I-lands problem... jag får nämligen inte plats med alla kläder till bebis.
På väg hem från stockholm stannade jag på barnens hus och köpte regnskydd till vagnen, på torsdag eller fredag ska vi köpa babyskydd till bilen och sen var det klart. Ja, vi har allt. Känns helt otroligt skönt. 
Och juste, när jag kom hem till svärmor idag för att prata lite ( andreas och barnen var där) så hade hon köpt en sån där fin filt med mormors rutor till oss. Jag önskar mig ju en sån till bebis. Så nu har jag både virkad groda och fin filt. Bara pippitröjan och bärmössan kvar med andra ord ;) 
Mamma

Bärmössad fixad - check. :-)