Full rulle

Jag har haft så sjukt fullt upp idag. Ändå blev jag uttråkad innan klockan fyra...
Jag vaknade imorse, fixade frukost till ungarna och kaffe till mig. 
Ringde Andreas som precis var påväg hem från stan igen och sen satte jag mig och pysslade ihop lite apelsiner med nejlikor i med barnen. Och så kom Andreas och hans kompis hem och drack kaffe medan jag och barnen klädde på oss "gå ut kläder", Lilly fick mat, kompisen åkte hem och sen stack vi ut i pulkabacken. Jag som inte suttit på varken pulka eller snowracer (bob) sen jag pajjade ryggen för två år sedan stod och ttittade på mest hela tiden tills Andreas tvingade mig upp i backen och ner igen - på en av bobbarna då såklart. 
Och så blev det hem och fixa lunch som bestod av korv med bröd medan jag kokade knäck. Hör å häpna men första gången jag gjorde knäck och det blev helt jävla skitbra ! 
När jag och Andreas sedan däckade som en stor hög i soffan kändes det som att det var dags för sängen för barnen, men det visade sig att klockan bara var fyra. Så, vi hängde i soffan hela familjen, fixade middag och alla roade sig själva i några timmar innan ungarna placerade sig framför en film i sitt rum och vi framför Hamilton 2 i vardagsrummet. 
 
Apelsin - Backe - Knäck - Kärlek - Nejlikor - Pulka - Tajkon