Det här med att vara sjuk

Ja, jag börjar bli less. Ganska mycket less faktiskt.
Lilly skrek typ hela natten, utan att förklara vad som var fel. Hon somnade om och vaknade typ en timme senare och skrek. Jag känner mig inte ens mänsklig idag. Lägg då på lite täppt näsa, rinnsnuva och migrän. 
Och sen en unge som skriker så fort hon inte får uppmärksamhet från hela familjen samtidigt. 
Jag lät henne sova från klockan 10 till 13:30 idag. Tänkte att hon kanske skulle vara mindre gnällig då. Men icke sa nicke. Maja och Elsa kom hem från skolan och ungen låter mer än hon gjorde under hela natten. För alla ska helst vara i samma rum och alla ska titta på henne, ingen får göra någonting annat. 
 
Det skulle vara så skönt att typ åka ut i skogen och bo i en stuga där någon klappar mig på huvudet och säger hur synd det är om mig. Och sen masserar mina fötter och matar mig med frukt. 
DET skulle jag behöva. 
Och så lite bra musik i bakgrunden och inte så mycke andra ljud än det.