-.-

Klockan ringde 05:50 idag. 
Gick upp och tände ett ljus i köket och käkade lite frukost innan det var dags att åka till jobbet. 
Det är en speciell känsla att sitta själv i köket och äta frukost med tänt ljus. Eller okej, själv var jag ICKE. Jag hade tre katter och en hund som gärna ville ha uppmärksamhet. 
Åkte till jobbet och såg så sjukt mycket djur. Två älgar, tre rådjur och två rävar. VARFÖR ÄR DE VAKNA TYP MITT I NATTEN?! Fan helt livsfarligt ju, vågade knappt köra för jag var så rädd att köra på någonting.. 
Jobbade till 12 iallafall och åkte hem till världens gladaste unge som nu sover ocg jag sitter i soffan och om en timme börjar jag jobba igen. Det är så med delade turer, men det ger bra med pengar, det är så man får se på det.
 
Imorgon är det sista hundkurstillfället så nästa söndag ska jag jävlar inte jobba utan ha sovmorgon, typ halva dagen minst.