Lördag och sådär

Jaha, dagen började ju så himla bra. 
Men sen när vi kom hem och jag hade lagat mat och insåg att pannan lagt av och alla barnen var lite på smådåligt humör och jag kände att jag helst av allt bara ville sova, då var det inte så himla kul längre.
Men nu är pannan sotad, alla barn på bättre humör, jag tröttare än någonsin men snart ska vi titta på film.
 
 
Vi väntar med spänning på att få höra nåt från pappan som är och tävlar. Han åkte strax efter fem imorse och vi var där en sväng och hälsade på mitt på dagen. Men den där tävlingen är 6 timmar lång med ungefär 2,5 timmes paus mitt på dagen. Så pappan kommer sent och tävlingen är inte slut än. 
Känns konstigt att vi bara pratat med varandra typ ingenting sen klockan 23 igårkväll. 
Men han är väl förhoppningsvis hemma innan jag somnar iallafall så att vi kan mysa och prata en liten stund. 
Barnen hoppas mest på att pappan vinner så att han får ett pris, kommer han hem utan pris vet jag att Maja blir väldigt besviken. Haha. 
 
Åh, juste. Barnen har fått varsin jättefin julstjärna som de har fått välja själva. De ska hängas upp i fönstret till nästa helg.