Nu tänker jag börja klaga

Och jag tänker inte sluta förrän.... någon gett mig en AC.Typ.
Alltså det här huset, älska det. Dock inte så mycket på sommaren.
Om det är 28 grader ute blir det typ 30 grader inne..
Imorse när jag vaknade höll jag på att svettas ihjäl. Det blir så fruktansvärt varmt i sovrummet så det går knappt att vara där inne. Hur Andreas kan sova med vårat stora duntäcke fattar jag inte. Jag sover med bara ett påslakan och är hur varm som helst. Lilly vill inte ha någonting alls på sig på nätterna och djuren väljer att ligga på golvet istället för i sängen ( det är väl det enda positiva, att man har lite mer plats för benen)
Men nu har jag i alla fall öppnat alla fönster och det är än så länge lite småblåsigt ute så det blir svalt inne fort. Men har redan lite panik över att det snart kommer vara närmare 30 grader varmt hela dagarna och det är vindstilla. Då flyttar jag nog ner på undervåningen.
Men förövrigt gillar jag sommaren rätt mycket, det är bara det att jag gillar att sova på nätterna.
Bara det.