Jag ska försöka skriva så tyst som möjligt

Så att Lilly inte hör mig. För gör hon det kommer hon plötsligt på en massa saker man kan göra istället för att skriva till er. Men just nu leker hon med lera och stora tjejerna leker med sina dockor. Så jag har tre minuter fritid och jag lägger den på er.
Det händer mycket här hemma nu. Ungarna har sommarlov och vi har fått pyssla med tider och scheman för att få ihop det med våra arbetstider. Det är nämligen så att Andreas hade sökt semester den här veckan men det gick inte igenom, dags har stängt och vi hade inte en tanke på att de inte skulle bevilja honom semester. Så här sitter jag nu, på min lediga dag och försöker finna tid för att skriva till er !
 
Sen kommer ju problemet att jag inte vet vad jag ska skriva om.
Ska jag skriva om hur avundsjuk jag är på Andreas som alltid får sova skitlänge när han är hemma med barnen medan alla ungar vaknar senast sju när jag är hemma med dem?
Eller ska jag berätta att Andreas köpt ett badkar till mig som jag nu badar i varje gång när jag har jobbat kväll?
Eller ska jag berätta om hur stor och förståndig Lilly har blivit, mot Andreas och Elsa i alla fall. Mig och Maja lyssnar hon inte på ett dugg och slåss med oss gör hon också. Det är tydligt att det är pappa och Elsa som är favoriter just nu, tur att jag och Maja har varandra i alla fall.
Jag vaknade imorse av att Lilly slog en macka i ansiktet på mig. Hon hade klättrat ner från sängen och hämtat en macka i köket, så på det sättet är det väl tur att hon inte hittar på massa bus när hon vaknar till i min säng och vägrar väcka mig.
Jag bjuder på lite bilder och lovar att försöka komma hit lite oftare och uppdatera er.