10 nätter kvar till jul

Den här veckan har gått så jävla fort, Det har varit fullt upp hela tiden  och sen i torsdags har min mamma och Janne varit här. I fredags var det Luciafirande på dagis och Lilly var helt klart sötast av alla, såklart. 
På kvällen var vi på julfest med Andreas jobb, det var ett liveband där som var skitduktiga ! 
Och kul hade vi, har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, Andreas kompis är så jävla sjuk i huvudet så man kan fan inte annat än skratta åt honom.
Igår kom min pappa och lillasyster Ronja hit. De hade med sig julklappar till Lilly eftersom vi inte ses under ju... Hon fick en så sjukt fin jacka och mössa av Ronja, tänk vad himla bortskämd hon blir av sina mostrar.. ;)
Av min lillebror fick hon en äggkartong med ägg i som man ska para ihop på olika sätt. Hon älskar den verkligen, bär med sig den överallt ! 
Idag ska vi bara ta det lugnt, jag fick min första sovmorgon på flera månader så jag sov till strax efter 10, väldigt skönt och välbehövligt.