130929

Kalaset igår var verkligen jättetrevligt. Det var gott fika, trevliga människor, glada och trötta barn, glada och trötta föräldrar. Och så jag då. Stressad som ett as, kände mig mest svettig, lortig och ofräsch. Men vi kom dit, vi fikade och gav presenter och sen åkte vi hem och lagade mat. 
Jag låg som en förlamad på soffan hela kvällen och jag minns att jag tänkte att jag verkligen behövde kissa, sen kom Andreas och petade mig i magen och frågade om jag skulle gå och lägga mig. 
 
Vaknade 08:20 imorse, rätt utvilad faktiskt. Sen låg jag i sängen i ungefär 3 timmar och försökte plugga, skickade några mail och slappade. Förflyttade mig till soffan och låg där och pluggade tills nyss. 
Nu väntar vi på att maten ska bli klar, Maja och Elsa ritar och Lilly sitter bredvid och leker med några kritor. 
Sen ska vi åka hem till farmor en stund innan jag måste hem och plugga igen. För på torsdag avslutar jag min Specialpedagogik 1 kurs, och måndag nästa vecka börjar min psykiatri 1 kurs. 
 
21:17 igårkväll och inte en enda unge sov.