Long time

Jag har tänkt på er massor, att jag ska uppdatera er. Men jag orkar inte skriva allt som hänt. Så jag gör såhär. 
 
Ja, och så var det ju så att jag och Hélena råkade liksom packa fel buss när vi skulle hem. Eller, vi packade fel redan på dagen så när vi skulle hem insåg vi att vår packning stod längst in, i fel buss. Men det löste sig, vi fick åka med den bussen istället för den gick ju också hem. Helt perfekt med andra ord. Förutom att vi satt som packade sillar för i den bussen vi egentligen skulle åka i fanns det huuur mycket plats som helst, det gjorde det INTE i den bussen vi fick åka med... 
Men hem kom vi iallafall. Haha.
 
På söndagen kände jag mig typ såhär. 
Men jag och ungarna fixade en canvastavla som de målade på med fingerfärg till Andreas och bakade kladdkaka eftersom han fyllde år igår. 
 
Och eftersom han fyllde år igår hade vi lite folk här, fikade lite och åt finmiddag idag istället för vi var inte så värst sugna på middag efter allt fika. 
Så idag käkade vi plankstek till middag. Riktigt gott faktiskt. 
Men nu ska jag slappna av ordentligt och vila, har försökt lägga Lilly i 1,5 timme. Andreas kom precis och tog över.