Åh herregud vilket kaos

Igår när jag kom hem från öppna förskolan gick jag in i vardagsrummet med Lilly för det var bajs utanför toaletten. Jag antog att det var kattbajs och ville inte att hon skulle hitta det innan jag hade plockat bort det. Tar bort bajset, återvänder in i vardagsrummet och klär av henne ytterkläderna. När jag ska gå och hänga upp dem möter jag Sigrid, som inte bara är blöt utan dessutom smal... Och för er som inte visste det så har hon varit gravid. 
Jag drabbas självklart av panik när jag inser att hon sitter på golvet, smal och dessutom utan kattungar. 
Jag får ett hysteriskt utbrott, börjar nästan gråta och springer runt som en jävla idiot och letar kattungar. 
Tillslut ser jag att barnens dörr är öppen en aning så jag springer in där med Lilly hack i häl. Och där, uppe i Elsas säng ser jag en liiiiten blöt fläck. Jag lyfter lite försiktigt på täcket och ser en STOOOOR blodig och blöt fläck och tre små slemmiga kattungar <3 
 
Så det var bara att leta fram en skurhandske och flytta över alla kattungar och Sigrid i en låda och bära ut från barnens rum. Sen dess har jag endast hört " snutt snutt snutt pip pip snutt pip snutt snutt pip pip pip" här inne i vardagsrummet. Sigrid är förövrigt en helt fantastisk mamma och ni ska få lite bra bilder när hon lämnar sina bebisar för lite käk.