Söndag

Lilly som inte sovit varken hela nätter eller somnat inom en timme på hela veckan somnade på fem minuter igår och sov som en stock fram till ungefär klockan 12 inatt. DÅ tyckte hon att vi kunde gå upp. Jag delade inte riktigt den uppfattningen men njöt av att Andreas var hemma och kunde va vaken med henne tills hon somnade om. Så jag somnade som en stock och vaknade klockan 7 av att Lilly sa Mam mam. Sen somnade vi om efter att hon fått välling och vaknade igen runt halv 10. Fick till och med gå och väcka Maja och Elsa som fortfarande sov då. Elak som jag var gick jag och öppnade dörren in till deras rum och sen började jag slamra med skåpsluckor och kaffekoppar. Hehe. 
 
Regnet vräker ner utanför fönstret och ungarna är hos sin kompis medan vi har spenderat en timme med att vika tvätt. När det tar en timme för två personer att vika tvätt, då har man mycket tvätt...
Tror det var ungefär 8 fulla maskiner som jag bara har lagt på hög där nere för orken inte funnits. Min garderob som tidigare har ekat är nu påfylld med ren tvätt, kläder som är för små och slitna slängs och de som är för stora eller bara icke omtyckta åker också. 
Kom även i mina fina tiger jeans igen, lycklig tjej ! 
 
Ungarna kommer hem snart och då måste vi åka och handla, här ekar det i alla skåp och fack. Blev en riktig hafs frukost så det måste vi göra någonting åt så att vi får åtminstonde en ordentlig middag. 
 
Lillys första båttur igår när ungarna skulle få fiska strömming.