Det här med att fylla år

Jag fick massa kläder när jag fyllde år. Skit tråkigt när man är 4 år. Skit roligt när man är 21 och ägnar all shopping åt barnen. 
 
Jag som är en riktig koftälskare fick en jättefin vit kofta av min syster. Jag älskar koftor sådär mycket att jag har alla möjliga olika sorter. Kort, lång, tjock, tunn, stickad, virkad, med och utan krage, med och utan knappar. Jag älskar koftor ! Så det var en hit, helt klart ! 
 
Andreas mamma och bror gav mig också kläder. Kläder jag fick välja själv! Jag valde ett par jeans, eftersom jag var i stort behov av det då jag hade mina under graviditeten och alltså töjt nästan alla par över benen... Sen plockade jag på mig en redan stor favorit i garderoben, men istället för den vita och svarta jag har fick det bli en grå och svart. Och när jag stod där och kände att "jaha, ännu lite mer grått och svart i garderoben" så plockade jag på mig en vit t-shirt med hela musse gänget på. Happy Moment ! 
 
Av min mamma fick jag ett par Marimekko strumpor. Jag älskar Marimekko och skulle mer än gärna ha en sådan tapet. Jäkligt synd att vi inte äger huset så att vi fick göra som vi vill.... Men nu har jag en liten färgklick på mig tillsammans med min gråa och svarta tröja ! 
 
Jag har jävligt dåligt med strumpor och har senaste tiden tvättat ungefär fem par om och om igen. Men min syster fick höra detta och införskaffade mig 10 par strumpor och idag när ungarna kom hit plockade vi ur strumplådorna och den lådan jag har med alla udda strumpor och plötsligt fick jag 8 par till och ungarna 5 par var. Så nu har alla strumpor veckan ut iallafall. 
 
Jag fick ju självklart andra saker också, inte bara kläder. Men det berättade jag ju om i ett inlägg längre ner !
Här ser ni min outfit för dagen !