Räkningar i mitt hjärta

Finns det någonting roligare än att betala räkningar? 
Man ser hur pengarna blir färre och färre på kontot och tillslut känner man "jaha, tillbax på ruta ett" haha. 
Jaja nu är det gjort iallafall. 
 
Idag är det lite småmulet ute. Vi har varit vakna sen tjugo över sju. Eller, Andreas, Maja och Lilly iallafall. Jag sov lite längre och det tror jag Elsa gjorde med. 
Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Lilly sover just nu och sist vi kollade på termometern var det -8 ute. BURR! 
 
Juste, ungarna fick skridskor igår. De har tjatat och tjatat och vi har sagt " nästa vinter" och de hade precis accepterat att nästa vinter skulle de få egna. Och sen klev vi in i bilen och sa " kolla vad vi har köpt !" Mycket glada barn resten av kvällen faktiskt. Vi var uppe på hockeyrinken och åkte igår kväll. Elsa skrattade så hon höll på att kissa på sig ! 
 
Tyärr fick jag inte till några bra kort då jag försökte hålla koll på hunden och trösta ledsen Lilly samtidigt...
 
Anki

Då är det bara att hämta dina som finns hos mig så får du visa "trollen" nästa gång hur man gör snygga piruetter. :-) Kram

Monia

Förstår att barnen älskade att åka, super kul är det.

Svar: Ja det är verkligen riktigt kul ! Jag ska till min mamma på besök om en vecka och då ska jag minsann försöka hitta på mina skridskor tror jag !
tajkonfamiljen