För att en biltema katalog kan förstöra frukosten

Jag : Älskling, vi måste komma på vart vi ska ha din 30årsfest! 
A : mmmm... 
- Jag vill inte ha den här. Vi måste komma på nåt annat. 
- Aaaaa... 
- Sen är frågan om vi ska bjuda på mat. Man kan ju inte direkt grilla i slutet på november ?! 
- .... Inte inomhus iallafall.. 
- Ska vi ha den helgen innan eller efter din födelsedag..? 
- Ehhhm.... 
- Haaaaalllååå?! Jag tror helgen efter blir bra för då har vi inte barnen iallafall..
- Ehhhm.....*tystnad i 30 sekunder* aa men den helgen blir bra..
- Aaa å så har vi (familje) kalas helgen INNAN då !
- Mmmm..... *tyst i 45 sekunder* men varför då? 
 
 
Det slutade med att jag tog mitt kaffe och gick in i sovrummet. Vad han gör? Sitter kvar och mumlar över sin biltema katalog... 
 
Sometimes I ask myselft - what the fuck happened?
♥Mamma till Oliwer och mamma till tvillingar♥

Jaha okej vart då?
:)
jag måste ha länk

Kram