Söndag, lovely day

Åh, jag älskar söndagar. Alltså, jag vet att många tycker jag är helt sjuk i huvudet som gillar söndagar men jag gör verkligen det. Det är den bästa dagen i veckan tycker jag för det är den enda dagen man aldrig behöver känna sig tvungen att göra någonting. Man kan sitta i soffan i mjukiskläder hela dagen om man känner för det. 
Idag har vi bara tagit det lugnt, hela morgonen. Suttit i sängen och kollat på barnprogram hela familjen. Och nu sitter vi i soffan. Jag kollar på tv och läser bloggar för resten av familjen håller på och degar, i soffan. Yesbox. 
Full fokus på att tävlingen om vem som gör bäst snögubbar, fjärilar, fötter. Det är så mysigt att bara sitta och lyssna på dem och deras diskussioner. Min fina underbara familj. 
 
 
Elsa - Pappa vet du vad jag ska göra? Det börjar på fjäri fjäri fjäri. 
Andreas - Fjäril ? 
Elsa - RÄTT !!