BILDBOMB PÅ DET FINASTE JAG HAR

Lilly 4 dagar 
Första promenaden - 6 dagar 
 
  
Igår kväll - soffhäng , 15 dagar 
 
Nu äter jag upp dig !! 
 
Lilly 16 dagar. Första dagen hemma med bara mig. Då passar hon på att vila upp sig innan pappa och storasystrar kommer hem
Och eftersom jag sa att det är bildbomb på det finaste jag har får ni en bild på världens underbaraste hund också. Min fina, duktiga, snälla, underbara, Phoebe. 
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Men åh, ögongodis!
Hur söt får man vara!

(Nej nu snackar jag inte om dig Elin även fast du bär hälften av dessa underbara gener!) ;)

Svar: Hehe, du är snäll du ;)
tajkonfamiljen

Mamma/mormor

Åhhhh, nu längtar jag snart ihjäl mig efter att få träffa lilla underverket igen. Nedräkningen har börjat.... och hon har ju en liten del av mig i sig också. :-) Puss o Kram

Sanna mamma till Skrutt o lillebror

Klickade runt å hamnade här, var tvungen att skriva en rad när jag fick syn på den lilla lilla Sötisen, lovely Lilly!
Mysigt med bebis i huset, min bebis börjar bli stor nu, går ju så fort:(

Maria

Söt sötare sötast!
Vill träffa och se henne i verkligheten snaaaaaaaaaaaaaaart. kramar och nospuss till finaste hunden