Jag blir så irriterad

Första gången det hände trodde vi att det var för att vi var nyinflyttade och allt var nytt och lite läskigt. 
Andra gången för att det var sommar och man kan vara ute utan problem. 
Tredje gången för att vi hade lämnat dem länge och varit på BB. 
Men nu, nu känner jag att när man är borta i fem dygn med minusgrader på nätterna och det just nu är snöstorm och man inte ser röken av honom. 
Då tror jag verkligen att han bor hos någon annan.
Har misstänkt det förut men inte vart helt säker. 
Men helt allvarligt, jag tror grannarna snott vår katt. 
Han försvinner ibland i typ två dagar men vid fyra tillfällen har han varit borta i mer än 4 nätter... 
Så nu lade jag en lapp i den brevlåda som tillhör huset som vi misstänker att han bor i. 
Så får vi se vad det resulterar i.