En liten paus i allt städande

Eftersom jag tog en paus i städandet och började läsa bloggar hittade jag en blogg via Familjen annorlunda Mirka och denna Bondmora hade massa frågor som jag kände att jag ville svara på, bara för att.

1. Är du alltid ärlig i din blogg?
2. Om du fick tillbringa 4 veckor på en öde ö, skulle du ta med dig dina barn eller Johnny Depp?
3. Nämn 1 tillfälle när du var så arg på dina barn att du var redo att sätta ut en blocketannons.
4. Nämn 3 bloggar du inte kan vara utan (nämner du inte min så skyll inte på mig om någon kastar kobajs ägg på ditt hus)
5. Hur var din första kärlek? Snygg, rik, töntig, klassens clown eller en golden retriver? Berätta.
6. Hur kommer ditt liv se ut när du är 70 år?
7. Var du busig eller lugn som barn?
8. Nämn 3 saker du inte kan leva utan (och nej, man behöver inte svara ”min man och mina barn”)
9. Tipsa mig om 3 sjukt bra filmer som jag bara måste se!!!
10. Och sist men inte minst, vad är det bästa med min blogg? (typ att den är fantastiskt underhållande, att den är så vackert skriven, eller att du slipper läsa den?)
1. Är du alltid ärlig i din blogg?
Absolut. Jag ser inte vad jag skulle vinna på att ljuga?
2. Om du fick tillbringa 4 veckor på en öde ö, skulle du ta med dig dina barn eller Johnny Depp?
Eftersom jag har min groda i magen har jag ju inte så mycket val annat än att ta med mig den. Även om det ändå skulle vara mitt självklara val då Johnny är liiiiite väl gammal, faktiskt.
3. Nämn 1 tillfälle när du var så arg på dina barn att du var redo att sätta ut en blocketannons.
Även detta är ju lite svårt. Men, det kommer säkert tillfällen ska du se ;)
4. Nämn 3 bloggar du inte kan vara utan (nämner du inte min så skyll inte på mig om någon kastar kobajs ägg på ditt hus)
5. Hur var din första kärlek? Snygg, rik, töntig, klassens clown eller en golden retriver? Berätta.
Han var ett år äldre, riktig snygging. Dock tog det slut när han började i skolan och jag gick kvar på dagis... Haha.
6. Hur kommer ditt liv se ut när du är 70 år?
Förhoppningsvis äger vi detta hus, vi har gjort om lite. Har massa underbara barn och barnbarn och så några djur såklart.
7. Var du busig eller lugn som barn?
Jag var blyg, tills jag blev 13. Då blev jag en sån där skitunge som jag hoppas mina egna barn aldrig blir.. (Tack mamma för att du stod ut)
8. Nämn 3 saker du inte kan leva utan (och nej, man behöver inte svara ”min man och mina barn”)
Förutom ovanstående som man inte "behövde" svara så...
Kaffe
Datorn
Mobilen
9. Tipsa mig om 3 sjukt bra filmer som jag bara måste se!!!
Limitless
Fight Club
Due Date
10. Och sist men inte minst, vad är det bästa med min blogg? (typ att den är fantastiskt underhållande, att den är så vackert skriven, eller att du slipper läsa den?)
Jag hittade den idag och skrattade röven av mig inom tre inlägg. Så, det är det. Du är fruktansvärt rolig !
Bondmoran

Hahaha, härliga svar!!!! Tack så jättemycket för att du var med :-)



Kram

Bondmoran

www.bondmoran.nu

Mamma

Tack Elin ! Och gissa om jag kommer att påminna dig när din/dina skitungar kommer i tonåren. Puss, ;-)

Evelina

Gulle diiiiig som har länkat mig så fint där mitt i texten :) Puss pålä!<3