Photo A Day - You

Jag har ALDRIG gillat att vara med på bild. Även om jag inte behöver tänka på att dra in magen, se smal ut, sträck på dig ordentligt så, nä, den här dagen var inget undantag. Men här har ni mig, som jag är, helt naturligt. Och bara för att jag såg ut som.... Ett lik(?) fick ni ingen bild på ansiktet idag !

Och, för er som inte vet, bor vi i ett hus från typ 20-talet så hela hallen, väggar, dörrar och tak är i trä. Och insåg nu att på bild ser det ut som att jag står i ett...omklädningsrum typ... haha

 

Amanda

Ja... eller så bor ni bara i ett gulligt hus med massa trä inuti :)

Elin

Sant ! du är bra du ! Får komma hit och hälsa på snart, faktsikt ! :D

Amanda

Ja det vill jag verkligen göra :) Antar att ni bara ska vara hemma i sommar? Jag har ett par veckor semester, kanske att man kan komma till er över en helg? :)