Photo a day - Close-Up

På mitt öga. Den här bilden tog jag och Andreas i höstas. Jag älskar den, Tycker ögat säger så många saker. Det bästa med den är att jag är totalt osminkad. Jag ville verkligen sminka mig men orkade inte. Och nu i efterhand tror jag det skulle förstört bilden lite, faktiskt.

Här ser ni vad som komma skall och så kan ni titta på mina tidigare " bidrag". Bara klicka på de fetare orden.

1. You2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

Kika även in hos Zandra som också håller på med det här och titta på hennes fina bilder.

Amanda

Vad cool bilden blev :)